محمد نجاتي عن طلاق منة عرفة: "مش عاجبك متنزليش من البيت"
فن

محمد نجاتي عن طلاق منة عرفة: “مش عاجبك متنزليش من البيت”

محمد نجاتي عن طلاق منة عرفة: “مش عاجبك متنزليش من البيت”، وضح النجم محمد نجاتي عن التفاصيل الخاصة بطلاقه الفنانة منة عرفة في الفترة الأخيرة علي مواقع التواصل الاجتماعي بسب أنه قد تم اتهامه أنه السبب الأساسي في طلاقها أثناء تصوير مسلسل “فيلا 101”.

محمد نجاتي يحكي تفاصيل مشاهد منة عرفة:

محمد نجاتي عن سبب طلاق منة عرفة

وأضاف نجاتي:”كل الموضوع إن احنا بنعمل مسلسل اسمه فيلا 101، وبتمثل معايا منة عرفة وهي بتقوم بدور أختي والمفروض إن أنا دكتور أمراض نسا في المسلسل، وبيحصل إنها حامل وبيغمي عليها فـ أنا بشيلها، موافقتش إني أشيلها قولتلها أنا مش فارق معايا أشيلك أو لأ، بس ده مسلسل وده مشهد مطلوب مننا وحتي فالواقع إنتي أختي، وبعد ما حصلت حوارات كتير قررنا نلغي المشهد ده”.

وأكمل:”بالنسبة للسبب الثاني هو المشهد اللي بكتشف فيه إنها حامل وبما إني بقوم بدور دكتور أمراض نسا وتوليد؛ فبالتالي لازم أكشف علي أختي، أصل هكتشف إزاي إنها حامل من غير ما أقيس نبض إيدها، وهنا رفضت برضه إني أعمل كده، أنا إتعصبت وقولتلها لو مش عايزه حد يلمسك يبقي متمثليش ومتنزليش من البيت أحسن، هعرف منين إن أختي حامل من غير ما أعمل كشف، وأصريت إن الدور يتعمل زي ماهو”.

محمد نجاتي يتفاجئ برد فعل الجمهور:

محمد نجاتي عن سبب طلاق منة عرفة

وتابع: “إتفاجئت في اليوم التالي إن الناس بتقول إن هذا المشهد كان سبب طلاقها، وأنا غير مسئول إطلاقًا عما حدث” فالمشهد لم يكن فيه قبلة أو رومانسي حتى». المشهد عادي جدًا وخالي من أي مشاهد جريئة أو رومانسية ولا حتي قبلة”.

اما عن طلاق منة عرفة فقد قام المهدي بإعلان تفاصيل الانفصال عبر ستوري علي إنستجرام قائلًا: “أي حد بيتصل بيا وبيسألني عن السبب مينفعش أتكلم في حاجه، أنا كرجل شرقي بحافظ علي العادات والتقاليد مش هينفع معايا تفاصيل كتير، وكل شئ قسمة ونصيب، وهي فنانة ومن حقها تحقق ذاتها وأنا مش هقف في طريق سعادتها، وربنا يوفقها وتوصل لكل أحلامها وبالتوفيق للجميع”.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى