عدوية شعبان عبد الرحيم: أخي طردني وأختي استأجرت من يقتلني
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

عدوية شعبان عبد الرحيم: أخي طردني وأختي استأجرت من يقتلني

مادة إعلانية

نفى عدوية شعبان عبد الرحيم مزاعم شقيقه “خميس” بعدم وجود خلاف في الميراث بين أبناء الفنان الراحل، حيث صرح في فيديو نشره على حسابه الشخصي على التيك توك “أنا تعبان أوي.. تعبت خلاص، الأخ اللي يمشي أخوه من البيت عشان خاطر الفلوس، يبقى أصله مش جدع، وأنا خلاص عملت لأخويا بلوك من قلبي مش التليفون بس، وأنا أخوك الصغير، وبقولك مش مرضي باللي حصل، أنا مش عاوز فلوس خلاص”.

محتوي إعلان

عدوية شعبان عبد الرحيم يعلق على أزمة الميراث مع شقيقه

عدوية شعبان عبد الرحيم

محتوي إعلان

وأكمل كلامه قائلاً ” أقسم بالله لو الفلوس اللي هتيجي من حاجة أبويا 10 مليون جنيه، أنا مش عاوز منهم جنيه، ولو أنتم هتبقوا مرضيين خلاص، اعملوا كده”.

وقد أضاف “عدوية ” :”كان معي فلوس كتير أوي وضيعتها، لم آخذ من حد فلوس، ولو خدت احنا لسه لينا حاجات نبيعها وأدفع اللي عليّ، كان عليّ مبلغ لأختي وبعت لي ناس من أقارب جوزها على الطريق زنقوا علي عشان يأخذوا مني فلوس أو العربية أو يقتلوني”.

وقد علق عدوية شعبان عبد الرحيم قائلاً بأنه لا يريد أي ميراث من أي شخص، يريد فقط الأدب والاحترام وأن يعيش في سلام، لأنه في بداية حياته وبسبب كونه أب ل 7 أبناء وهو وحده بدون والده الذي لم يرى ابنه وهو يتم طرده بواسطة شقيقه.

الجدير بالذكر أن الخلاف قد بدأ في الفترة الأخيرة بين كل من عصام وعدوية أبناء “شعبان عبد الرحيم” بسبب توزيع ميراث والدهما، وقد تصاعدت الأمور بينهما حتى وصلت الى طرد عدوية من منزل والده الذي كان يعيش فيه مع زوجته.

اقرأ أيضا: أعمال اعتذر عنها الزعيم فأصبحت علامات في مشوار آخرين

محتوي إعلاني إضافي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى