سمية الخشاب تتحدث عن مفهوم التريند وتقليد الجمهور لها
فن

سمية الخشاب تتحدث عن مفهوم التريند وتقليد الجمهور لها

سمية الخشاب تتحدث عن مفهوم التريند حيث جاءت سمية كضيفة في برنامج حبر سري على قناة القاهرة والناس وتحدثت عن رأيها في معني التريند في وجهة نظرها، بالإضافة إلى حديثها عن تقليد الجمهور إليها، موضحة عن أن هذا التقليد دليل على الحب وليس الغيرة.

سمية الخشاب تتحدث عن مفهوم التريند من وجهة نظرها

سمية الخشاب تتحدث عن مفهوم التريند
سمية الخشاب تتحدث عن مفهوم التريند

كان من ضمن حديث سمية الخشاب مع المذيعة أسما إبراهيم، في برنامجها حبر سري الذي تم عرضه على قناة القاهرة والناس: “التريند رزق؛ إنتي لما بتعملي حاجة أو بتتكلمي عن أي في وقت معين من غير ما تقصدي، ومش عارفة إيه اللي هيحصل وبعدين تلاقي الناس بتعيد كلامك وقتها هتفرحي”.

وأكملت: “التريند بيحصل من حب الناس؛ علشان فيه جمهور بيوافقك في الكلام وبيتاعبعك ودا رزق أكيد، وأنا مش بهتم لو حد قلدني، بالعكس لما بلاقي إن فيه حد بيقلدني بفرح جدًا؛ عشان دا دليل على حبهم الكبير ليا، ومش بعتبره غيرة خالص لما أعرف إن البنات بيقلدوني في اللبس والكلام وبيعملوا زيي حتى لو في قصة شعرك دي حاجة تسعدني ومتضايقنيش؛ عشان أكيد حبت الاستايل بتاعي وطريقتي ويا رب كل الناس تقلدني دي حاجة جميلة”.

وتحدثت سمية الخشاب في سياق تقليد الجمهور لها فيه كتير بيقلدوني في اللبس والاستايل، بس أنا مستحيل أقلد حد ومبحبش البس شبه حاجة حد لبسها قبل كده بالضبط يعني لو شبهها جدًا مستحيل ألبسها، ممكن تكون مشابهة نفس اللون بس مش نفس الشكل.

اقرأ أيضًا: تعرف على أسعار الخضروات والفاكهة اليوم في المنصورة السبت 15/1/2022

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى