سمية الخشاب تعبر عن استيائها من سخرية الجمهور لفقدان طحالها
فن

سمية الخشاب تعبر عن استيائها من سخرية الجمهور لفقدان طحالها

سمية الخشاب تعبر عن استيائها في بعض الأوقات حيث أكدت الفنانة سمية الخشاب أنها لم ترغب في تصدر التريند بسبب ما تم تداوله عن فقدانها للطحال وأن الأمر أصبح سخيفًا من وجهة نظرها، موضحة إلى أنها مستاءة من ردود أفعال الجمهور علي فقدانها للطحال من خلال الكوميكس على مواقع التواصل الاجتماعي.

سمية الخشاب تعبر عن استيائها من كوميكس الطحال

سمية الخشاب تعبر عن استيائها
سمية الخشاب تعبر عن استيائها

وأكملت سمية الخشاب أثناء حضورها في برنامج حبر سري، الذي تقوم به المذيعة أسما إبراهيم، الذي يتم إذاعته على قناة القاهرة والناس، عندما تم سؤالها عن مدي استغلالها لحديثها عن الطحال والذي كان سبب أساسي في تصدرها مواقع التواصل الاجتماعي لفترة من الفترات، فوضحت: “الناس هي اللي استغلت التصريحات عشان التعب والألم اللي أنا تعرضت له مكانش حاجة بسيطة أو تستاهل هزار الناس عليها، الناس اللي بتعمل كده أنا بعتبرها سخافة إنك تستغل وجع غيرك وتعمل عليه كوميكس وهزار، ولو هـ أوجه لهم رسالة هقولهم يارب تدوقوا من الألم اللي أنا حسيته علشان تعرفوا إن التعب مفيهوش هزار ومش أي حاجة نطلع عليها كوميكس كدة”.

وأكملت سمية الخشاب حديثها: “الأيام دوارة وكل حاجة بتترد لأصحابها، في ناس بتستغل مرضي وبيعملوا كوميك على أزمات ووجع ناس تانية حاسة بيه، طيب يا ريت يحصلهم زي اللي حصلي، ويحسوا بالألم اللي حسيته، في ناس بيستخفوا دمهم وهما في الأساس تافهين لما يخلوا مشاكل الناس مادة للسخرية يبقوا تافهين وجهلة”.

واستنكرت: بطلت أتألم من كتر التريقة اللي بقابلها علي الموضوع ده، فيه ناس بتقولي الطحال عامل إيه أنا ما عنديش طحال أصلا فاكرين إني بهزر، وكومنتات تانية بتقول الطحال بتاعك عامل إيه يا نجمة.. ده السؤال اللي بيقابلني كتير فمبقتش أتضايق، أنا متصالحة مع نفسي والحمد لله صحتي كويسة، جايز كان عندي مشكلة في طحالي ولما إتشال بقي دمي خفيف وحلوة وفرفوشة.

اقرأ أيضًا:تعرف على اسعار العملات اليوم السبت 15/1/2022

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى
x