يحيي الفخراني يوضح سبب عدم مشاركته في فيلم العار
[lazy-load-videos-and-sticky-control id="pZHipvv2UXg"]
فن

يحيي الفخراني يوضح سبب عدم مشاركته في فيلم العار

يحيي الفخراني يوضح سبب عدم مشاركته في فيلم العار، حيث تحدث الفنان القدير يحيى الفخراني، عن تفاصيل فيلم الكيف، كما وضح سبب عدم موافقته على الاشتراك في فيلم العار.

يحيي الفخراني يوضح سبب عدم مشاركته في العار

يحيي الفخراني يوضح سبب عدم مشاركته
يحيي الفخراني يوضح سبب عدم مشاركته

صرح يحيى أثناء حواره مع الفنانة إسعاد يونس في برنامجها صاحبة السعادة من خلال قناة DMC: “قررت قبل ما أشارك في فيلم الكيف إني أشوف مشاهد مخدرات حقيقية بتخرج من الجسم، وبالفعل قابلت بنت جاتلي مخصوص، وقعدنا مع بعض طول اليوم ولحد الساعة 3 الفجر بدأت أشكال الانسحاب من الإدمان ولاحظت كل حاجة عن الإفرازات وهي بتخرج من فمها”.

كما وضح يحيى الفخراني عن سبب عدم موافقته على تأدية الدور في فيلم العار، معبرًا: “لم أوافق على فيلم العار بسبب الدور، بسبب إني كنت عايز أعمل دور وكيل النيابة، ومحمود أبو زيد وعلي عبد الخالق لما كنا نتفق على الدور اللي هعمله محدش قالي أنا هعمل دور إيه بالضبط فأنا كنت فاكر إني هاخد دور وكيل النيابة.

وأكمل يحيى الفخراني: “كنت عايز أعمل الدور عشان وكيل النيابة عامل دور شخص يتاجر في المخدرات وهو وكيل النيابة، أنا كنت فاكر إنهم هيقولوا هتعمل الدور ده بس استغربت لما قالولي هتاخد دور الدكتور، وبدأت أحاول أوصلّهم إني مش عايز أعمله بس بشياكة، دور وكيل النيابة عمله الفنان حسين فهمي بسبب أنه كان صاحب محمود أبو زيد وعشان كدة هو كان أول اختيار، ومن وقتها موافقتش علي الفيلم بالسبب ده”.

اقرأ أيضًا: تطور أحداث مسلسل أنا وهي وتصدر أحمد حاتم وهنا الزاهد التريند

زر الذهاب إلى الأعلى