تجميعة لتصريحات شيرين عن حسام حبيب طوال فترة إنفصالها عنه
فن

تجميعة لتصريحات شيرين عن حسام حبيب طوال فترة إنفصالها عنه

نتحدث عن تصريحات شيرين عن حسام حبيب حيث جاء خبر رجوع الحياة الزوجية بين كلا من شيرين عبد الوهاب وزوجها حسام حبيب سعيد لجمهورهما، لكن في ذات الوقت كان تصريحا صادما للبعض خاصة بعد كثرة الحديث عنه طوال فترة انفصالهما في مختلف البرامج.

تصريحات شيرين عن حسام حبيب أثناء الانفصال

تصريحات شيرين عن حسام حبيب
تصريحات شيرين عن حسام حبيب

بدأ الموضوع في أول ديسمبر الماضي، عندما ظهرت شيرين عبد الوهاب وقالت عن خبر انفصالها، وبدأت بعدها رحلة كبيرة من التأكيد على أنها أصبح حرة من قيود الزواج الذي لم يضف لها شيئا بل أخرها، فقالت:

“أنا الآن حرة أما حسام حبيب بيغير علي بزيادة، أما الآن سعيدة بحياة الحرية، وغير نادمة على ما ضاع مني أو فاتني فأنا أكوّن شيرين جديدة ليست محتلة أو مستعبدة”.

كما قالت: “4 سنين بنام على الكنبة.. النوم علي الكنبة حلوة، أنا بحب حسام بس أنا بحب سرطان، ووصفت حب حسام لها بالوجع والضعف والخوف وقالت محبش أكون ضعيفة ولا خايفة”.

وقالت “كنت ضعيفة بسبب حبي وأنا اتربيت زي أي ست مصرية إن الراجل لازم يتسمع كلامه، أنا ممكن بوردة بدبلة أنا كدا اتجوزت ومؤخر صداقي كان 25 قرش، مين هتوافق بده غير الست المصرية لكن أنا رضيت.. رضينا بالهم والهم مش راضي بينا؟”.

وأكملت: “راجل مش بيقدر ست بتظبط نفسها علشان هتدفن عنده في نفس المكان اللي هيدفن فيه.. صعب أوي اللي أنا فيه مش قادرة استحمله.. تعبت أوي في العلاقة دي.

وعن أمر إمكانية الرجوع لحسام حبيب، قالت شيرين: “محتاج معجزة من عند ربنا، حسام حبيب دلوعة مامته، وأنا مش عايزة حد يبقي ابن أمه عايزة راجل حقيقي، وأنا مش عايزة أتكلم عنه تاني لأنه أخد أكتر من حجمه مش عايزة أغلط فيه”.

كما صرحت في نفس المحادثة: “حسام خلاص مبقاش موجود في حياتي علشان أتكلم عنه.. دا الحيلة الدلوعة اللي عايز كلمته مسموعة، قولتله مش عاوزة أتجوز ولد علشان أنا هبقى في علاقة ماما، وأنا تعبت من دور ماما محتاجه أبقي سندريلا برنسيسة ولا مرة عشت كحبيبة وأنا رضيت بس للأسف رضينا بالهم والهم مش راضي بينا ولا بحياتي راجل أداني أكتر ما أديت له”.

قالت شيرين عبد الوهاب: “الراجل يظل راجل حتى لو بياخد في الشهر 10 جنيه، والست هتبقي ست حتى لو بتاخد في الشهر 2 مليون جنيه”.

“لو الراجل عرف إن الست بتاعته أحسن منه في أي شيء خاصة الماديات بيحس إنه ضعيف. لكن الراجل هيفضل راجل ودكر بقرشه اللي على قد مقدرته”.

كانت شيرين عبد الوهاب جاءت حليقة الرأس في أول حفل لها بعد الانفصال في أبوظبي، وقالت عن هذه الإطلالة قائلة في برنامج “الحكاية”: ” أنا عملت كده عشان مكونش حلوة في عين حسام حبيب ويحصل الانفصال”.

اقرأ أيضًا: شروط حضور الجمهور تصوير حلقة أبو جبل مع مني الشاذلي

زر الذهاب إلى الأعلى