ميرهان حسين تنشر صورة أمام الكعبة وترد علي التعليقات السلبية
[lazy-load-videos-and-sticky-control id="pZHipvv2UXg"]
فن

ميرهان حسين تنشر صورة أمام الكعبة وترد علي التعليقات السلبية

ميرهان حسين تنشر صورة أمام الكعبة حيث قامت ميرهان على صورتها التي نشرتها على حسابها الشخصي بإنستجرام: “دي من أكثر الصور اللي بحبها وقريبة جدا من قلبي بس كنت مترددة إني أنزلها، بسبب خوفي إن ده يقلل من ثواب حاجة بيني وبين رب العالمين.

ميرهان حسين تنشر صورة أمام الكعبة

ميرهان حسين تنشر صورة أمام الكعبة
ميرهان حسين تنشر صورة أمام الكعبة

وأكملت حسين قائلة: ثانيًا متأكدة إن في عدد كبير من الناس السطحية ممكن يكتبوا كومنتات تضايق زي “إيه يا طاهرة”، “إيه يا ست الشيخة”، وكأنهم مش بيغلطوا خالص، وعايزين يصدروا أحكام على ناس زيهم أحكام مش حقيقية، وهمّا مش عارفين اللي بينك وبين ربنا ولا عمرهم هايعرفوه.. بس قلت لا مش هامشي ورا الفكر دا وهانزّل صورتي اللي بحبها عشان فيها ذكرى وجودي في أطهر بقاع الأرض.

وقالت: “أنا ضيفة في بيت الله الحرام، وفرحانه بأكبر نعمة عملتها في حياتي وهو إن ليا رب عظيم اسمه الكريم اللي ممكن أطلب منه أي شيء ومفيش حاجة كبيرة عليه، إنما أمره إذا أراد شيئا أن يقول له كن فيكون”.

وأكملت ميرهان حسين: وجود ربنا في حياتنا حاجة المفروض نعتبرها أكبر نعمة من النعم، أنا حقيقي معرفش إزاي في ناس ملحدة وإزاي مش معترفة بوجود ربنا والعياذ بالله، أنا أعرف أصحاب ليا وناس بقابلهم، ومن كتر حبي ليهم بس بقولهم فايتكوا أهم حاجة في الوجود أن يبقى ليك رب كبير عنده قدرة على تحقيق كل اللي يتمناه قلبك، ويسرح فيه خيالك رب أكبر من كل كبير هو الأمان في الدنيا دي وكل من عليها فان.

اقرأ أيضًا: محمد رمضان يرد على رسالة من مُتابعة تتهمه بالغرور والتفاخر

زر الذهاب إلى الأعلى