هلا رشدي تطمئن جمهورها: عشت أصعب 13 يوم في حياتي من غير نوم
فن

هلا رشدي تطمئن جمهورها: عشت أصعب 13 يوم في حياتي من غير نوم

هلا رشدي تطمئن جمهورها بعد العملية الصعبة التي أجرتها مؤخراً على صفحتها الخاصة على الفيسبوك قائلة: “شكراً لكل الحبايب اللي ربنا طبطب عليا بيهم الفترة اللي فاتت، من يوم العملية اللي كان عامل زي الزفة في المستشفى، وبعدها عطايا ربانيه وليالي مِلاح مليئة بالحب والدعم النفسي والمعنوي”.

هلا رشدي تطمئن جمهورها: زادت غلاوتكم في قلبي وعرفت قيمتي

هلا رشدي تطمئن جمهورها

هلا رشدي تطمئن جمهورها قائلة: “من كل قلبي بحبكم وزادت غلاوتكم في قلبي وعرفت قيمتي عندكم.. الحكاية باختصار كانوا ١٣ يوما من أصعب أيام حياتي من غير نوم وبـ أنين بقطع في قلبي وجسمي ومفيش على لساني غير كلمة يا رب بكل اشكالها من قرآن وذكر بسبب آلام مزمنة متواصلة زي النار القايدة في ظهري ورجلي الشمال اللي فشلت كل المسكنات في تسكينها”.

وأكملت “هلا” قائلة: “رغم إني كنت بره مصر ومش عارفه أرجع لأسباب لها علاقه بالإجراءات، وما صبرنيش فيهم إلا وَنَسي بالله والسكينة اللي ملأ بيها قلبي وهوه يطمني بكلمتين واسى بيها روحي “فَصَبرٌ جميل”..ورجعت مصر”.

وتطرقت “هلا” الى المزيد من التفاصيل حول مرضها قائلة: “اكتشفنا في الرنين المغناطيسي إن في غضروف انفجر ونزل على عصب رجلي الشمال .. كانت عمليه طويلة وصعبة لكن بفضل الله ثم بدعواتكم تمت العملية بنجاح الحمد لله وفتحت صفحه جديده مع نفسي وروحي وكانت من أجمل المكافآت ونوَّر بصيرتي و شوفت كل حاجه على حقيقتها، واكتشفت قد إيه الإنسان ضعيف، وان الدنيا في لحظه تخلص على اهون سبب فمش مستاهلة الدوشة والتفاصيل ديه كلها”.

وأنهت حديثها قائلة: ” أنا رجعت البيت الحمد لله ومن النهارده بدأت رحلة العلاج بالمكوث شهر في المنزل مستلقية على ظهري عشان كل حاجه ترجع لنصابها الطبيعي ان شاء الله، أرجوكم احمدوا الله على نعمة الصحة وادعوا يديم عليكم الستر و الصحة والعافية، لا أراكم الله مكروه فيكم ولا في ذويكم”.

اقرأ أيضاً: ياسمين صبري تعود بـ 3 مشاريع فنية بعد غيابها عن التمثيل منذ 2020

زر الذهاب إلى الأعلى