محمود سعد موجهاً رسالة لآمال ماهر: ارجعي متخافيش كلنا بنحبك
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

محمود سعد موجهاً رسالة لآمال ماهر: ارجعي متخافيش كلنا بنحبك

محمود سعد موجهاً رسالة لآمال ماهر ويطالبها بالظهور لمعجبيها والكشف عن ما مرت به قائلاً: “بيوتنا كلها مفتوحة لك، معندناش مصري فنان كبير يخاف من أي حد، الفنان الموهوب اللي عندنا في عيون كل الناس وبالتالي عنده حماية كبيرة جدا”.

محمود سعد موجهاً رسالة لآمال ماهر: أوعي تخافي من حد

محمود سعد موجهاً رسالة لآمال ماهر

مادة إعلانية

وكان قد استعرض “محمود سعد” في بداية الفيديو الظهور الأول لآمال ماهر واكتشاف صديقه الراحل “عمار الشريعي” لها، وكيف قدمها أمام الرئيس الراحل “محمد حسني مبارك” مؤكداً بأن فقرتها كان من المُفترض أن لا تتعدى 5 دقائق ولكنها أطالت بسبب إعجاب كل الموجودين بصوتها وهي في عمر صغير.

وأضاف محمود سعد موجهاً رسالة لآمال ماهر بعد تداول شائعات اختفائها قائلاً: “أنا معرفش آمال فين بس عاوز أقولها إن كلنا قصرنا في حقك وإنتي في عنينا الاتنين متخافيش من حاجة، الشعب العربي كله بيحبك والمصريين بيحبوكي أوعي حد يخوفك وأوعي تخافي من حد، لازم تغني ولازم كلنا نساعدك إنك تغني، فلو عندك مشكلة اخرجي وقولي ولازم تتجاوزيها، لأن انت عندك موهبة ميصحش إنها تضيع بسبب خناقة أو مشكلة”.

وأضاف “محمود سعد” قائلاً: “ماتواصلتش مع آمال ماهر بقالي كتير، ومعرفش حاجة عن حياتها الشخصية، وايه المشكلة القائمة دلوقتي، لكن حسيت ان من واجبي كمواطن مصري وربنا وهب بنت من بناتنا صوت جميل جدا مش عارفة تغني، ايه اللي مانعها وايه الحكاية، حبيت أقول لها ماتخافيش، معندناش فنان بيخاف احنا هوليوود الشرق والفنانين كلهم بييجوا عندنا وبنرحب بيهم، لأن دي بلادهم، كلهم فنانينا وبنحبهم جدا”.

مادة إعلانية

واختتم “محمود سعد” كلامه قائلاً: “عايز أقول لك ماتخافيش، مالناش دعوة بالمشكلة، لينا دعوة أن نقول لها احنا بنحبك وقومي وغني ومتعي الناس، وإذا كان حد مخوفك قولي لنا”.

اقرأ أيضاً: هاني شاكر عن آمال ماهر: لا داعي للمزايدات وستظهر قريبا

زر الذهاب إلى الأعلى