سمية الخشاب تدعم الجيمرز وتطالب بإنترنت بلا حدود
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

سمية الخشاب تدعم الجيمرز وتطالب بإنترنت بلا حدود

مادة إعلانية

سمية الخشاب تدعم الجيمرز على صفحتها الشخصية على موقع تويتر، حيث قامت بالتعبير عن رأيها ودعمها لمن يحب ممارسة الألعاب على الانترنت، وقد طالبت بإنترنت بلا حدود لتشجيعهم على ممارسة هوايتهم.

محتوي إعلان

سمية الخشاب تدعم الجيمرز على تويتر

سمية الخشاب تدعم الجيمرز

محتوي إعلان

وكتبت “سمة الخشاب” في تغريدتها: “عندنا في مصر جيمرز كويسين جدا، وسوق جديد يقدر يعمل طفرة وانطلاقة ويطلع مواهب في الـ gaming entertainment، ده غير إن حياتهم ممكن تتغير بالـ streaming على تويتش والحاجات دي، كل اللي يمنع ده الإنترنت الـ limited، وأتمنى يبقى unlimited يوما ما، عشان ياخدوا فرصتهم يثبتوا نفسهم في موهبتهم”.

وأضافت “سمية الخشاب” في تغريدة أخرى قائلة: “لو ده صعب، يبقى لازم دعم للجيمرز الشاطرين، ويتوفر ليهم gaming gears محترمة بسعر على قدهم، ويتعمل لهم tournaments محترمة ويبقى في تخفيض كبير في الـ bundles عشان يعرفوا يلعبوا بـ ping كويس وهما فاتحين ستريم، ده هينقلهم نقلة حياتية، هما بس محتاجين الفرصة أو المادة”.

وتستمر “سمية الخشاب” في التواصل مع متابعيها من طلاب المراحل التعليمية المختلفة أثناء فترة الامتحانات، من خلال نصائح وشروح لمختلف المواد الدراسية، وهو الأمر الذي شهد تفاعلا كبيرا من متابعيها

اقرأ أيضاً: المهن الموسيقية تكشف مصير عضوية آمال ماهر بعد اعتزالها

محتوي إعلاني إضافي
زر الذهاب إلى الأعلى