مدين يرفض اعتذار حسن شاكوش: مستني رد اعتباري
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

مدين يرفض اعتذار حسن شاكوش: مستني رد اعتباري

مادة إعلانية

الملحن مدين يرفض اعتذار حسن شاكوش مطرب المهرجانات الذي نشره منذ أيام على حساباته على السوشال ميديا بعد اتهامه بسرقة لحن “حاجة مستخبية” قائلاً: “الاعتذار اللي نازل ميرضنيش طبعا لأنه منفاش الاتهام، واعتذاره ممكن يكون بسبب حذف أغنية بنت الجيران من على يوتيوب أو ضغط”.

محتوي إعلان

مدين يرفض اعتذار حسن شاكوش: لن أتراجع عن حذف بنت الجيران

مدين يرفض اعتذار حسن شاكوش

محتوي إعلان

وأكمل “مدين” كلامه قائلاً: “هذا لم يرضيني وفي نفس الوقت لم أنتظر منه أي اعتذار أنا اللي منتظره رد اعتباري والناس تعرف كل حاجة حصلت، وأغنية “بنت الجيران” سبب وجودها أننا سمحنا بكده مش أكتر”.

ومن جهة أخرى صرح المُلحن “مدين” بأنه لن يتنازل عن قرار حذف أغنية “بنت الجيران” من اليوتيوب بعد اتهام “حسن شاكوش” له بسرقة لحن أغنية “حاجة مستخيبة” من أغنية تركية.

وكان “شاكوش” قد رفض في برنامج “الحكاية” مع الإعلامي “عمرو أديب” اتهامه بسرقة لحن “بنت الجيران” من “حاجة مستخبية”، قائلاً: “حماقي عامل أغنية اسمها حاجة مستخبية، كان بقالها 5 سنين على يوتيوب عاملة 16 مليون، قالوا إحنا سارقين لحن حاجة مستخبية، وحصلت مفاوضات خاصة بأرباح اليوتيوب بين شركتي وشركة النجم محمد حماقي، واتفقنا تتقسم أي أرباح على 3 شركات، اللي عرفته إن حاجة مستخبية اللحن مسروق من لحن تركي”.

اقرأ أيضاً: المنتج محمد حفظي عن كيرة والجن: عمل سينمائي وطني

محتوي إعلاني إضافي
زر الذهاب إلى الأعلى