دينا الشربيني في آخر تصريحاتها: مفيش راجل بيتخطف كله بمزاجه
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

دينا الشربيني في آخر تصريحاتها: مفيش راجل بيتخطف كله بيجي بمزاجه

عبرت الفنانة دينا الشربيني في آخر تصريحاتها عن استيائها وغضبها من سرقة النساء لأزواج وأحباب صديقاتهن مُضيفة بأنها شخصياً عانت من تلك الخيانات، وجاء ذلك أثناء مقابلتها مع برنامج “ABtalks” مع الإعلامي “أنس بوخش”.

دينا الشربيني في آخر تصريحاتها: حاجة وحشة جدا انك تخطف راجل مرتبط

دينا الشربيني في آخر تصريحاتها

مادة إعلانية

وخلال لقائها في البرنامج صرحت “دينا الشربيني” قائلة: “حاجة وحشة جدا انك تخطف راجل مرتبط بواحدة تانية لكن مفيش راجل بيتخطف إلا لو البنت ساعدته على كدا”.

وأضافت “دينا الشربيني” قائلة: “أخطر حاجة في الموضوع، إنها بتكون عارفة كل حاجة عنه وبالتالي بيكون سهل بالنسبالها.. أنا مش عارفة ليه الرجالة مش كده زي الستات ودي حاجة مُهينة بالنسبة لينا، لكن مفيش واحدة بتسرق راجل، كله بييجي بمزاجه”.

وقالت “دينا الشربيني” بأن هذا الأمر لم يؤثر على علاقتها بأصدقائها ومنحها الثقة لهن مضيفة ” أنا بثق في صحابي، واللي هتخذلني تاني، خلاص، هتطلع من حياتي وخلصنا، صاحبتي ممكن أتضايق عليها أكتر من أي شخص، لأن الصداقة أكتر من الأخوات”.

مادة إعلانية

وقالت دينا الشربيني في آخر تصريحاتها بأنها تعرضت للهجوم طوال عامين من الجمهور، حيث تلقت اتهامات لخطف رجل من زوجته وعائلته وهو ليس صحيح، وأضافت قائلة: “اتهموني اني خطفت جوز واحدة تانية وصحابي قالولي اطلعي وضحي إنهم انفصلوا من سنين طويلة لكن قررت إني متكلمتش عشان دي مش حياتي لوحدي كانت حياة 3 أشخاص واحنا كنا أوكيه مع بعض أنا مش على راسي بطحة”.

اقرأ أيضاً: أحمد عز عن كيرة والجن: الأصعب إنك ترجع بنفس الأحاسيس والمود

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى