شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتها: حسام حبيب اللي حلقلي شعري
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتها: حسام حبيب اللي حلقلي شعري

مادة إعلانية

أثارت الفنانة شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتها الجدل بعد حديثها عن المطرب “حسام حبيب” أثناء مداخلة هاتفية مع الإعلامية “لميس الحديدي” في برنامجها “كلمة أخيرة” قائلة: “أنا آسفة إني بتكلم في موضوعي.. الناس والبلد عندها مشاكل وأنا حاسة إن موضوعي بوّخ.. أنا بتأسف على الكذب اللي كدبته عشان أخلى صورة إنسان تبقى كويسة، وأنا بالذات مش بحب الكذب، كذبت في حاجات كتير قوى عشان أنا بنت أصول، وممكن يروح الإنسان ده يتجوز من عائلة تانية، وأنا بصراحة نفسى يتجوز ويغور ويبعد عنى”.

محتوي إعلان

شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتها: شوفت أيام سود معاه

شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتهاوأضافت “شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتها” قائلة: “عيالي 4 سنين شايفين الويل، سافرنا الساحل وبناتي نفسيتهم تعبانة، وماكناش عايشين وماكنوش يعرفوا إني عايشة مع زوج مابيشتغلش تقريبا، وكنت محبوسة 24 ساعة في أوضة نومى ومبعملش حاجة، أنا غلط في شيرين عبد الوهاب.. وأنا إنسانة بحافظ على بيتي ولكن مكنش بيت كانت مصيدة فيران”.

محتوي إعلان

وأكدت “شيرين عبد الوهاب” قائلة: “كل خناقة تحصل ما بينا يحرق دمى لحد ما أمسك المكنة وأحلق شعرى.. وطلعت غنيت عشان بناتي مايتعقدوش وحسستهم إنه ولوك وعملت حفلة.. ولما رجعنا لبعض تانى رجعوا تانى البنات يشوفوا إنه يتدخل في كل شيء وإنه إنسان معندهوش شغل وكرهني في بناتي، حاولنا نرجع لبعض وقالوا إن حسام كتف شيرين وحلق لها شعرها.. وقولت فى آخر المكالمة كنت بحبه عشان أرحمه من كلام الناس، ولكن هو فعلا اللي حلق لي شعرى.. وشوفت أيام سود معاه”.

وتابعت “شيرين” قائلة: “كنت بحاول أجمّل صورة حسام، ولكن الناس عارفين كل حاجة، وعمالة أجمّل وأقول كلام كذب والناس أذكية جدا، كنت عايشة مع راجل مبيشتغلش ومش بيروح لأهله، إنسان مؤذى جدا وخسرني كل الناس خسرني أمي وأبويا والسواق والشغالة”.

وأكملت “شيرين عبد الوهاب في آخر تصريحاتها”: “هو اللي وصلني اني احلق شعري ولما كنا في الفورسيزون وزعلانه منه فجه صالحني بعدها تخانقنا وقولتله امشى قالي لا انتي تنزلي معايا دلوقتي للمأذون قولتله يعني انا ابقا شيرين عبد الوهاب وعايز تجرنى تنزلنى بقميص نومى عشان تودينى اتطلق؟”.

اقرأ أيضاً: تعرف على موعد عرض فيلم تسليم أهالي لدنيا سمير غانم

محتوي إعلاني إضافي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى