محمود سعد عن والده: بحترمه وخايف أحكي عنه أمي تزعل في التربة
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

محمود سعد عن والده: بحترمه وخايف أحكي عنه أمي تزعل في التربة

تحدث الإعلامي محمود سعد عن والده وعن علاقته به مرة ثانية بعد مرور أيام من خروجه في بث مباشر عبر صفحته الخاصة على الفيسبوك، ذكر فيه أنه لم يكن يحب والده.

محمود سعد عن والده: أبويا كنت بحترمه جدا

محمود سعد عن والده

مادة إعلانية

وقال “محمود سعد” أثناء تقديمه حلقة من برنامج “ونس” عبر قناته بموقع يوتيوب : “أنا شوفت إنسان قاسي، وما حكيتش أي قصص عن اللي حصل لي مع أبويا، لإني خايف من أمي لما أنزل لها التربة، لإنها هتزعل، وما حكيته مقتطفات سريعة عشان الناس تستفيد”.

وأضاف “محمود سعد” قائلاً: “لما عملت بث على فيسبوك، إتكلمت عن الراجل اللي لا بحبه ولا بحترمه، اللي مبيديش ورث لبنت، ويسيب مراته تشتغل وتتبهدل وهو قاعد على القهوة، وينفصل عن زوجته ولا يرعى ولاده ماديا ونفسيا وفكريا، لكن لما أتكلم عن أبويا، الأب محترم في كل الأوضاع، ممكن تحبه أو لا تحبه، وأبويا كنت بحترمه جدا”.

مادة إعلانية

وكان قد تحدث محمود سعد عن والده وعن شعوره بعد وفاته قائلاً : “لما والدي توفى متأثرتش ولا كنت حاسس بحاجة، أنا حتى مش فاكر هو مات امتى، أن أبويا كان خالع نفسه من حياتنا رغم أنه كان غني، ورغم إن تربية أمي نجحت ومطلعتش مجرم ولا صايع، لكن لغاية دلوقتي لما اسمع حد بيتكلم عن أبوه بتضايق، ولما كبرت بقيت أقول أبويا قالي إيه أو إيه الذكرى اللي سابهالي ملقتش حاجة”

اقرأ أيضاً: حورية فرغلي عن مسلسل ساحرة الجنوب: حياتي أتلعنت بعده

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى