تامر حسني يحدد طريقة للتواصل مع محبيه: قولوا اللي جواكم
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

تامر حسني يحدد طريقة للتواصل مع محبيه: قولوا اللي جواكم

تامر حسني يحدد طريقة للتواصل مع محبيه وجمهوره على السوشال ميديا، حيث نشر على صفحته الخاصة على الانستجرام صورة له معلقاً برسالة إلى جمهوره قائلاً فيها: “إحنا في زمن لو احتجت فيه إيد تدفيك، ابقى أمسك إيدك التانية، إحنا في زمن يلا نفسي، عشان كده معندناش حل غير إن كل واحد فينا ينجح”.

تامر حسني يحدد طريقة للتواصل مع محبيه: كلامي بمثابة تشجيع ليكم

تامر حسني يحدد طريقة للتواصل مع محبيه

مادة إعلانية

وأضاف “تامر حسني” موضحاً الهدف من الطريقة الجديدة لتواصله مع متابعيه: “ان شاء الله كل كام يوم هاجي على بالليل كدا نتناقش في موضوع من خلال مشواري و تجربتي في الحياه ، جايز تستفيدوا منه حاجه و جايز يكون في كتير منكوا هيكون كلامي بمثابة اشاره تشجعهم كانوا مستنيينها”.

وتابع “تامر حسني” قائلاً: “من خلال خبرتي النجاح بيقوي و يجعل كل من حولك يهتم بك و العكس صحيح و اعني بالنجاح النجاح الانساني في علاقاتك بربنا و الناس .. النجاح المهني و تحقيق ذاتك و طموحك و تحديك لكل الصعاب و تخطيك لكل محنة زي ما عملوا كتير قبلك و ظروفهم كانت اصعب منك و وصلوا لاكبر من احلامهم”.

مادة إعلانية

وأنهى “تامر حسني” كلامه قائلاً: “امانه عليكم محدش يكتبلي عاش و هو دا و تقبر قلبي، انا عايز افتح باب نقاش حقيقي يخليكوا تاخدوا قرارات مهمه في حياتكم او تتشجعوا و تتحمسوا لخطوات ايجابيه. اتكلموا و قولوا اللي جواكم، تفريغ احاسيسكم هنا و اي اسأله جواكم او اي مواقف او حكايات لما تتقال هنا هتبقى اول خطوه للصح، عشان هتتولّد طاقه كبيره للخير شاهد عليها ربنا ف هتكون خير اوي لينا ان شاء الله”.

اقرأ أيضاً: مانفختش شفايفي ودي وصفتي لشفايف ملونة ومرفوعة

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى