شهيرة عن محمود ياسين باكية: أنا لسه بنادي عليه قبل ما أنام
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

شهيرة عن محمود ياسين باكية: أنا لسه بنادي عليه قبل ما أنام

تحدثت الفنانة شهيرة عن محمود ياسين باكية وعن حالتها النفسية المشوشة بعد رحيل زوجها منذ عامين، حيث قد رحل الفنان “محمود ياسين” عن عالمنا صباح الأربعاء 14 أكتوبر 2020.

شهيرة عن محمود ياسين باكية: ما يتعوضش كزوج وإنسان

شهيرة عن محمود ياسين باكية

مادة إعلانية

 

وصرحت الفنانة “شهيرة” قائلة: “مش قادرة أتجاوز وفاة محمود ياسين لحد دلوقتي، مش عارفة طبعا بحاول على صفحتى كل الفانز بيقولوا لنا وحشتنينا، لكن في الحقيقة محمود ما يتعوضش كزوج وإنسان مفقتدة حاجة كبيرة أوى في حياتى أنا مش مضبوطة ومحطمة”، خلال لقائها في برنامج “كلام الناس” الذي تقدمه ياسمين عز عبر شاشة MBC مصر.

شهيرة عن محمود ياسين باكية

وتابعت “شهيرة” قائلة: “جيت النهاردة عاوزة أخرج من الحالة اللي أنا فيها كل صحابي بيقولوا لي لازم تخرجي من الحالة وأني واحشة الناس، ولازم أبقى قوية شوية لأنى ساعات بكون محطمة، وولادي عوضونى شوية، وبيهتموا بيا وبيحاولوا يطلعونى ويقولوا لي ما ينفعش تبقى قافلة على نفسك، لأن الحزن الزائد عن اللزوم بيأثر عضويًا وصحيًا ومحمود كان إنسانا رائعا وراقي وكان متفردا”.

مادة إعلانية

وأضافت “شهيرة” قائلة: “انا لسه بنادي على محمود قبل ما أنام، واقوله محمود عايز حاجة، وبيتهيأ لي أنه بيرد علي، أنا مكنتش أبقى اني هبقى كدة بعده، وساعات أخد مهدئ، وفكرت أروح لدكتور نفسي، لأني محتاجة حد يسمعني ويخرجني من اللي انا فيه”.

اقرأ أيضاً: القصة الكاملة لأزمة ميريام فارس وفارس كرم: من حفل حتى القضاء

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى