سماح أنور في آخر تصريحاتها: بقالي 17 سنة مشربتش مايه
مادة إعلانية
مادة إعلانية
فن

سماح أنور في آخر تصريحاتها: بقالي 17 سنة مشربتش مايه

تحدثت الفنانة سماح أنور في آخر تصريحاتها بأنها لم تشرب الماء منذ سنوات، وكان ذلك أثناء لقائها في برنامج “كلام الناس” من تقديم “الإعلامية ياسمين عز” ويعرض عبر قناة mbc مصر.

سماح أنور في آخر تصريحاتها: لما بشرب مايه بطني بتوجعني


وصرح “سماح أنور” قائلة: “بقالي 17 سنة مشربتش مايه، لازم المايه ميبقلهاش طعم ولا ريحة، دي مواصفاتها، المايه كلها ليها طعم وليها ريحة دي مبشربهاش، لما باخد منها جسمي بيضايق وبطني بتوجعني”.

مادة إعلانية

وأكملت “سماح أنور” قائلة: “مش لازم بس نشرب المايه، أحنا بناكل فاكهة وبناخد منها المايه ودي السكريات اللي بيحتاجها الجسم طول الوقت، ولو وقفت في الهواء الجلد بيشرب الرطوبة اللي في الهواء، البيزنس الأمريكاني بيقول أشرب مايه طول الوقت، وكل اللي شرب تعب، دا مش طبيعي، الطبيعي أن الجسم عاوز حاجة أديهاله.

سماح أنور في آخر تصريحاتها

وأوضحت “سماح أنور في آخر تصريحاتها”: “المايه المعدنية ليها طعم وفيها شوائب، وكل ما أشرب مايه أتعب لكن لو شربتها مع عصير بيبقى عادي، وفي دكاترة هتختلف معايا وأنا موافقة لأن أنا مش متخصصة أنا بتكلم عن نفسي ومش باقول للناس محدش يشرب”.

مادة إعلانية

ومن جهة أخرى تشارك الفنانة “سماح أنور” في مسلسل “الليلة واللي فيها” الذي يعرض عبر منصة “شاهد VIP”، وكانت قد تحدثت عن دورها فيه قائلة: “كل عناصر المسلسل وفي مقدمتها المخرج هاني خليفة والمؤلف محمد رجاء جذبتني للدور، رغم تخوفي الشديد منه في البداية”.

اقرأ أيضاً: انفصال رامي جمال عن زوجته ناريمان بعد زواج استمر 8 سنوات

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى